0

جستجو

صندل طبیعت گردی و بیرونی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8595708

Decathlon

2,390,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

صندل طبیعت گردی و بیرونی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 8595708

رنگ: زرد لیمویی/آبی خاکستری مزایای محصول نگهداری از راه: زیره جزء EVA و کرامپون ضخامت 3 میلی متر. سهولت در پوشیدن / بلند کردن: با 2 سیستم تنظیم نوار چسب پای شما را می گیرد. سهولت نگهداری: قابل شستشو در ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتی گراد. 3 تست شستشو را پشت سر گذاشته است. سبکی: وزن این صندل فقط 177 گرم سایز 34 – 35 است.مقاومت در برابر آب: هنگام عبور از آب قابل استفاده است. دوام: زیره جزء EVA برای استفاده فشرده مناسب نیست. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: زیره 100% اتیلن وینیل استات رویه 50% اتیلن وینیل استات، 50% پلی اتیلن ترفتالات آستر و جوراب 100% پلی اتیلن، قبل از خشک شدن کاملاً اطمینان حاصل کنید که مواد در محل نگهداری خشک شوند. نور خورشید. توصیه مراقبت: با برنامه ظریف شستشو دهید. اطلاعات فنی کفی دستگیره: کفی ما دارای گواهی عدم لغزش است. برای استفاده از این ویژگی، کفش باید تست های آزمایشگاهی کشش را روی سطوح مختلف (مسطح، ساینده، خشک، مرطوب) پشت سر بگذارد. برای تأیید این ویژگی، ما کف پای خود را در زمین های تمرینی کوهستانی با پانل آزمایش کننده در فاصله 1000 کیلومتری آزمایش می کنیم.
طراحی شده برای استفاده در زمین های طبیعی: صندل های طبیعت گردی ما برای استفاده در زمین های طبیعی طراحی شده اند. ما اجزای تشکیل دهنده کفی ما را انتخاب و آزمایش می کنیم تا مطمئن شویم که برای تمرین شما در جنگل، خاک یا سطوح ساحلی صخره ای مناسب هستند. استفاده در جاده (آسفالت) باعث فرسودگی سریعتر کفی شما می شود. استفاده از صندل خود را در زمین های کوهستانی بسیار ناهموار توصیه نمی کنیم.
رویکرد زیست محیطی ما: کچوا متعهد به کاهش اثرات زیست محیطی محصولات خود است، زیرا ما نیاز به اقدام برای محافظت از زمین بازی خود را تشخیص می دهیم. امروزه این محصول از نظر زیست محیطی طراحی نشده است، اما ما هر روز تلاش می کنیم تا آن را بهتر کنیم: طراحی زیست محیطی، قابلیت تعمیر و پایداری در قلب پیشرفت های ما قرار دارد.

Quechua Çocuk Sandalet – Mavi / Sarı – 32 / 37 – Mh100 | صندل بچه گانه کچوا – آبی / زرد – 32 / 37 – Mh100

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

طرح

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

8595708

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “صندل طبیعت گردی و بیرونی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8595708” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد