0

جستجو

چکمه پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 342783

Decathlon

2,100,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

چکمه پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 342783

رنگ: سیاه/خاکستری تیره مزایای محصول گرم نگه داشتن: برای استفاده در دمای -1 درجه سانتی گراد توصیه می شود. سبکی: چکمه های بسیار سبک: فقط 750 گرم در سایز 29/30. سهولت استفاده: بدنه نیمه بلند، کشش و بریدگی های آن باعث می شود که به راحتی در آن قرار داده شود. گریپ: با کفی غیر لغزنده با کرامپون چسبندگی را فراهم می کند. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: رویه 100% پلی وینیل کلراید رویه زیره 100% پلی وینیل کلراید پارچه اصلی: پایین 100% پلی اتیلن ترفتالات آستر و جوراب 100% پلی اتیلن ترفتالات در محل خشک ADVICETORAGE ذخیره کنید. دستورالعمل های کاربر: دور از آتش نگهداری شود. توصیه مراقبت: خشکشویی نکنید. اطلاعات فنی بخش پشمی گرما را در سراسر کفش داخلی فراهم می کند: این چکمه های گرم در فضای باز برای کودکان دارای یک کفش داخلی پشمی هستند که در صورت لزوم می توان آن را جدا کرد. 70 درصد از کودکان پس از 45 دقیقه پیاده روی با توقف و استراحت 15 دقیقه ای با پاهای خود احساس راحتی می کنند. مقدار هدف در -0.84 درجه سانتیگراد (~ کمی سرد) احساس می شود.البته، این آزمایش ها داده های متوسطی را ارائه می دهند: حد تحمل سرما یا گرما برای همه افراد متفاوت است.
چکمه های مخصوص کودکانی که مدت زمان طولانی را در طبیعت می گذرانند تولید شده است. این چکمه‌های ضدآب و بسیار سبک که عمدتاً برای کودکانی طراحی شده‌اند که در تمام سفرها و فعالیت‌های خارج از منزل شرکت می‌کنند، به کودکان اجازه می‌دهند در هوای بارانی و سرد در جنگل قدم بزنند و بزرگسالان را در شکار همراهی کنند.
سایر ویژگی های این چکمه ها: هر دو طرف (داخل و بیرون) این چکمه های ترموپلاستیک که برای شما طراحی کرده ایم به راحتی با آب و صابون شسته و تمیز می شوند. همچنین به سرعت خشک می شود. به لطف بدنه نیم قد، ​​قرقره و قطعات جداکننده کفش، کودک شما می تواند به راحتی این مدل را تنها در چند ثانیه بپوشد و در بیاورد. علاوه بر این، خطر افتادن روی سطوح مرطوب و گل آلود را با کفی که دارای کرامپون های ضد لغزش است به حداقل می رساند.
توضیحات تکمیلی: ایده آل برای پیاده روی در زمانی که دما پایین است (مخصوصا در فصل زمستان)، این چکمه های ضد نشتی دارای یک کفش داخلی هستند که می توانید در هر زمان آن را بردارید تا بتوانید به راحتی آنها را با دست بشویید.
وزن هر جفت: 25/26: 580 گرم. 27/28: 660 گرم. 29/30: 750 گرم. 31/32: 810 گرم. 33/34: 910 گرم.

Solognac Çocuk Sıcak Tutan Çizme – Avcılık Ve Doğa Gözlemi – 100 | چکمه های گرم بچه گانه سولوناک – شکار و مشاهده طبیعت – 100

 

 

سایز

, , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

342783

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “چکمه پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 342783” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد