0

جستجو

ضد آفتاب بدن Lancaster | 75

Lancaster

4,730,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ضد آفتاب بدن Lancaster | کد کالا : 75

منبع : فرانسه میلی لیتر اطلاعات : 150 میلی لیتر محدوده سنی : 25+ نوع پوست : همه انواع پوست موارد مصرف : 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب روی بدن خود بمالید. می توان آن را روی پوست مرطوب اعمال کرد. محصول خود را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، آن را از گرمای شدید محافظت کنید. از محصول غیر همگنی که ظاهر و بوی آن تغییر می کند استفاده نکنید. پس از استفاده از محصول دهان را محکم ببندید. اثربخشی محصولات ضد آفتاب به میزان استفاده و استفاده صحیح از محصول بستگی دارد.
بنابراین، از محصول خود به مقدار کافی استفاده کنید. مقدار کمی استفاده باعث کاهش سطح حفاظت می شود. حتی زمانی که از کرم ضدآفتاب استفاده می کنید، برای مدت طولانی زیر نور آفتاب نمانید. قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید یک تهدید جدی برای سلامتی است. برای اطمینان از تداوم محافظت در برابر آفتاب، فرآیند استفاده را به ویژه پس از تعریق، شنا یا خشک کردن با حوله و آفتاب گرفتن طولانی مدت تکرار کنید. فاکتور محافظت: SPF 50 توضیحات محصول: روغن خشک ضد آفتاب برای بدن – فناوری نور کامل اختراع شده با SPF50 از پوست در برابر اشعه های UVA، UVB، نور مرئی و مادون قرمز محافظت می کند، در حالی که مجتمع ویژه فعال کننده قهوه ای مایل به زرد (TAC) با منشاء طبیعی Buriti ساخته شده است. روغن) به شما کمک می کند تا در عین محافظت از پوست، برنزه ای طلایی، یکنواخت و ماندگار بدون آفتاب سوختگی داشته باشید. بافت سبک با ترکیبات تمیز و فرمول های دوستدار اقیانوس، هنگام استفاده روی پوست قابل مشاهده نیست. در برابر آب مقاوم است و احساس چسبندگی به جا نمی گذارد. هم به پوست و هم به طبیعت شما احترام می گذارد. این فرمول گیاهی است: حاوی هیچ ماده ای نیست که به طور مستقیم یا غیرمستقیم از حیوانات گرفته شده باشد. روی حیوانات آزمایش نمی شود. دوستدار صخره های مرجانی: فاقد مواد مضر ضد آفتاب است که به اقیانوس ها و صخره های مرجانی آسیب می رساند. بسته بندی بازیافتی: بسته بندی حاوی حداقل 50 درصد پلاستیک بازیافتی پس از مصرف استفاده می شود. کد مدل: 200530810-39694
حداکثر 25 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 25 واحد را لغو کند.

Sun Beauty Satin Dry Oil Spf50 150 ml | روغن ساتن خشک سان بیوتی Spf50 150 میلی لیتر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

75

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ضد آفتاب بدن Lancaster | 75” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد