0

جستجو

اسپری روشن کننده مو جان فریدا John Frieda | 5037156227468

John Frieda

1,280,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول231595

اسپری روشن کننده مو جان فریدا John Frieda | کد کالا : 5037156227468

اسپری روشن کننده موی بلوند جان فریدا 100 میلی لیتر
هر یک از محصولات Go Blonder برای ارائه درخشندگی و/یا حالت دهنده موهای بلوند طراحی شده است. فناوری BlondeMend™ در هر یک از محصولات Go Blonder تعبیه شده است. در حالی که محصولات موجود در خط Go Blonder به طور خاص آسیب های ناشی از سفید کردن را معکوس یا جلوگیری نمی کنند، این فناوری به ایجاد پیوندهای جدید در مو کمک می کند. به لطف فناوری موجود در محصولات، با استفاده از طیف Go Blonder احساس خواهید کرد که موهای بلوند خود قوی تر و سالم تر می شوند.
چگونه باید درخواست بدهم؟
فقط روی موهای تمیز و مرطوب استفاده شود. بعد از اینکه نرم کننده را با حوله به موهای خیس خود زدید، اسپری را به کل موهای خود بزنید. سپس به موهای خود فرم دلخواه بدهید. برای موثرترین نتیجه، پس از خشک کردن موها از اتو مو یا فر کننده مو استفاده کنید. فقط یک بار بین دو بار شستشوی مو استفاده کنید. بین دو فرآیند رنگرزی تا 10 بار استفاده شود.
تذکرات مهم:
لطفاً قبل از استفاده، دستورالعمل ها و هشدارهای عملیاتی را بخوانید. هشدار: محصول حاوی پراکسید هیدروژن است. رنگ موهای شما را برای همیشه روشن می کند. هرگز به موهای قهوه ای یا تیره تر، موهای بسیار دکلره شده و موهایی با رنگ های پلاتینی و بلوند سفید نزنید. روی موهای تازه رشد کرده کمتر از 2.5 سانتی متر استفاده نکنید. هنگام استفاده از دستکش استفاده کنید. از تماس با چشم و سایر نواحی حساس خودداری کنید در صورت تماس بلافاصله با آب فراوان بشویید. برای استفاده خارجی، فقط برای مو. روی پوست سر حساس، تحریک شده یا آسیب دیده استفاده نکنید. در صورت شکستگی مو و تحریک یا قرمزی روی پوست خود مصرف را قطع کنید. جعبه را دور از گرما و نور خورشید نگهداری کنید. مراقب باشید پارچه های اطراف خود را اسپری نکنید. دور از دسترس کودکان نگه دارید. در صورت بلعیده شدن، به دنبال مشاوره پزشکی باشید.
فناوری BlondeMend چیست؟
فناوری BlondMend™ یک ترکیب ترمیم کننده سه گانه از کربوکسیلیک اسید، نرم کننده های کاتیونی و کراتین است که برای نرم کردن مو با افزایش خاصیت ارتجاعی آن، کمک به ترمیم، تقویت و محافظت از موهای آسیب دیده استفاده می شود.
شما می توانید با خیال راحت از تمام محصولات جان فریدا در دوران بارداری و شیردهی استفاده کنید. مقدار بسیار کمی پراکسید در اسپری روشن کننده رنگ وجود دارد بنابراین در صورت هر گونه نگرانی توصیه می کنیم برای استفاده از تمامی اسپری های روشن کننده با پزشک خود مشورت نمایید.
حداکثر 25 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 25 واحد را لغو کند.

Sheer Blonde Sarı Saçlara Özel Renk Açıcı Sprey | اسپری شفاف کننده بلوند برای موهای بلوند

 

 

سایز
رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

5037156227468

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “اسپری روشن کننده مو جان فریدا John Frieda | 5037156227468” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد