0

جستجو

سرم و روغن مو زنانه عارف اوغلو Arifoğlu | 700 28 025

Arifoğlu

1,380,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

سرم و روغن مو زنانه عارف اوغلو Arifoğlu | کد کالا : 700 28 025

روغن 100 میلی لیتری مراقبت از مو Arifoğlu (اثر سم زدایی) محصول سم زدایی طبیعی برای همه انواع مو! با سالها تجربه Arifoğlu، موها را به روشی کاملا طبیعی با روغن های گیاهی فرموله شده خاص تغذیه می کند.
مراقبت موثر ارائه می دهد. بنابراین، از سلامت موهای شما حمایت می کند. با ساختار طبیعی خود بدون آسیب رساندن به آن کمکی دائمی و واقعی می کند. در نتیجه
این به موهای شما کمک می کند تا ساختار قوی تر و کمتر شکستنی پیدا کنند. این به موهای شما انعطاف می دهد و به شما کمک می کند تا آنها را راحت تر فرم دهید. با محتوای ارگانیک خود سازگار با ساختار طبیعی مو، مو را عمیقا و اساسا تغذیه می کند. رطوبت مورد نیاز مو را تامین می کند و تارها و انتهای مو شکسته را ترمیم می کند. چگونه استفاده کنیم؟ هفته ای دو بار قبل از حمام روی تارهای مو استفاده می شود. 30-45 دقیقه بماند، سپس شامپو 2 بار در حمام مالیده شود. برای مدت طولانی در مو نمی ماند. ترکیبات: روغن بادام شیرین، روغن آووکادو، روغن جوجوبا، روغن کرچک، روغن اسطوخودوس، روغن آرگان، روغن رزماری، روغن دانه آفتابگردان، روغن بزرک، روغن زیتون، گل تیار، ویتامین E طبیعی، روغن نارگیل، روغن پوست لیمو، پوست گریپ فروت روغن، لیمونن شامل نمی شود! حاوی SLS، Sles، سیلیکون، پارابن، پارافین، سولفات، فسفات، وازلین، پودر تالک، روغن معدنی، مواد شیمیایی مشتقات نفت است. مبدا: ترکیه شرایط نگهداری درب را در محیط خنک و خشک بسته نگه دارید اپراتور مواد غذایی / تولید کننده / وارد کننده / توزیع کنندهArifoğlu Biomedical Kozmetik Gıda San. و تیک. شرکت – تمامی حقوق محفوظ است. ثبت کسب و کار NoTR-34-K-198877 شرکت ما دارای ISO 9001:2015 ISO 22000.2015 و گواهی حلال است. مطابق با کدکس مواد غذایی ترکیه تولید می شود.

Saç Bakım Yağı 100ml Detoks Etkili | روغن مراقبت از مو 100 میلی لیتر سم زدایی موثر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

700 28 025

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “سرم و روغن مو زنانه عارف اوغلو Arifoğlu | 700 28 025” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد