0

جستجو

عروسک بچه پولی پاکت Polly Pocket | MATTEL.D.GDM15

Polly Pocket

1,380,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول6988823

عروسک بچه پولی پاکت Polly Pocket | کد کالا : MATTEL.D.GDM15

با عروسک Polly™ می توانید حیوان خانگی خود را به چهار روش مختلف بپوشانید. با این بسته بازی، بچه ها می توانند پولی و حیوان خانگی پولی را در چهار لباس و روسری مختلف بپوشانند. آیا شما یک پروانه، یک پری دریایی، یک دزد دریایی یا یک بچه گربه خواهید بود؟ همچنین می‌توانید لباس‌ها را با هم ترکیب کنید تا ظاهر جدید و سرگرم‌کننده‌ای پیدا کنید! عروسک Polly™ و لباس های سگش هر کدام شامل یک لباس و روسری برای بازی های تطبیق ماسک است. شامل عروسک Polly™، 4 لباس، حیوانات خانگی، 4 لباس با تم حیوانات خانگی، 1 بال پروانه و 1 کیف دستی. رنگ ها و تزئینات ممکن است متفاوت باشد. عروسک Polly™ و سگش را به چهار روش مختلف با ست پلی Pocket و لباس دوستدار حیوانات بپوشانید. از بین چهار لباس و عنوان همراه انتخاب کنید
پروانه، پری دریایی، دزد دریایی و بچه گربه. اگر می‌خواهید با ترکیب و ست کردن لباس‌ها، ظاهر جدید جالبی پیدا کنید! شامل عروسک Polly™، 4 لباس کامل، حیوانات خانگی، 4 لباس با تم حیوانات خانگی، 1 بال پروانه و 1 کیف دستی. بازی تطبیق ماسک با عروسک Polly™ و حیوان خانگی او!
حداکثر 15 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 15 واحد را لغو کند.

Polly Rocket ve Hayvan Dostu Kostüm Giyiyor Oyun Seti | پولی راکت و لباس دوستدار حیوانات می پوشد

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

MATTEL.D.GDM15

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “عروسک بچه پولی پاکت Polly Pocket | MATTEL.D.GDM15” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد