0

جستجو

عروسک بچه باربی Barbie | 126698

Barbie

2,810,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول46994976

عروسک بچه باربی Barbie | کد کالا : 126698

عروسک مو رنگارنگ باربی GNH04 تک شاخ یا پری دریایی؟ عروسک موهای رنگارنگ Barbie® می تواند هر چیزی باشد که او می خواهد. دو دیدگاه متفاوت که دنیای رویاها را به واقعیت تبدیل می کند
تاج های مو کامل کننده لباس ها و لوازم جانبی متناسب با موضوع هستند. تبدیل شدن به یک پری دریایی یا اسب شاخدار آسان است! یک تی شرت تک شاخ یا یک تی شرت پرینت دریایی بپوشید و ظاهر را با لوازم جانبی مشابه تکمیل کنید. تکه های موی رنگارنگ روی تیارا رنگ بیشتری به تافت های صورتی، آبی و درخشان موهای بلوند عروسک باربی می دهد. این ست شامل یک برس مو، کش مو و دو سگک است. شما می توانید هر مدل مویی را در دنیای رویایی خود ایجاد کنید. یک جفت کفش ورزشی در ست این امکان را برای ایجاد داستان های مختلف در عین تغییر استایل کودک فراهم می کند. شما دوست خواهید داشت که ظاهر عروسک درخشان باربی را تغییر دهید. شامل عروسک Barbie®، دو تاج مو، دو تی شرت چاپ شده، جفت دوم کفش، کش مو، دو گیره مو و یک برس مو می باشد. کودک نمی تواند به تنهایی بایستد. رنگ ها و تزئینات ممکن است متفاوت باشد. با پوشاندن یک تی شرت با طرح پری دریایی و پوشیدن یک تاج صدفی و ستاره دریایی با دو تکه مو، ظاهری شبیه پری دریایی ایجاد کنید. هنگامی که می خواهید این ظاهر را به یک تک شاخ تبدیل کنید، یک تی شرت رنگین کمانی بپوشید و یک تاج موی صورتی، زرد و بنفش با شاخ و گوش بپوشید. برای اینکه این ظاهر جذاب تر شود، از کش های مو و دو بند استفاده کنید. عروسک باربی را قدبلند، رنگارنگ و درخشان کنید. موهای او را فرم دهید. لباس مهمانی خیره کننده نیز برای دگرگونی آماده است. ظاهر عروسک را با کفش‌های کتانی یا کفش‌های نقره‌ای و گوشواره‌های بنفش کامل کنید. عروسک را برای داستان‌های مختلفی که با الهام از ظاهر‌های متفاوت خلق خواهید کرد، همراه کنید. یک هدیه عالی برای دختران 3-7 ساله که عاشق رویاپردازی، ایجاد سبک های مختلف و آرایش مو هستند.
حداکثر 15 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 15 واحد را لغو کند.

Rengarenk Saçlar Bebeği GHN04 | موهای رنگارنگ بچه GNH04

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

126698

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “عروسک بچه باربی Barbie | 126698” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد