0

جستجو

کرم ضد آفتاب نوزاد نیووا اورجینال Nivea 4005900253972

Nivea

1,660,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کرم ضد آفتاب نوزاد نیووا اورجینال کد کالا : 4005900253972

از NIVEA، متخصص مراقبت از خورشید برای بیش از 85 سال، ضد آفتاب NIVEA Sun Protection & Care 5 in 1 SPF 50+200 ml: پوست نوزادان و کودکان با پوست بزرگسالان متفاوت است و به محافظت متفاوتی نیاز دارد. ضد آفتاب کودکان NIVEA Sun SPF50+ متناسب با نیازهای پوست نوزادان به طور ویژه توسعه یافته است. محافظت فوری در برابر اشعه UVA و UVB
حفاظت ویژه برای کودکان
فرمول آن در برابر آب مقاوم است
فرمول جذب سریع
به جلوگیری از خشکی پوست کمک می کند
روش مصرف: قبل از استفاده خوب تکان دهید. از اسپری مستقیم روی صورت و استنشاق آن خودداری کنید. قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید آن را به کودکان خود بمالید و در مواردی مانند تعریق و خشک شدن دوباره آن را بمالید.
از آفتاب گرفتن برای مدت طولانی خودداری کنید، حتی اگر از ضد آفتاب استفاده می کنید، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید باعث مشکلات جدی برای سلامتی می شود. اطمینان حاصل کنید که نوزادان و کودکان در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرند.
مورد تایید اطفال
سازگاری آن با پوست از نظر پوست آزمایش شده است.
اسپری آفتابی مرطوب کننده رنگی کودکان و پوست حساس NIVEA Sun Kids Factor SPF 50+ – Protection & Moisturization توضیحات محصول: NIVEA SUN Kids 5′ مورد تایید اطفال، ویژه برای پوست حساس نوزادان و کودکان، از NIVEA، 85 ساله نام تجاری متخصص در حفاظت از آفتاب فاکتور محافظت از پوست In-1 SPF 50+ محافظت از پوست حساس و کودکان را فراهم می کند. این به جلوگیری از خشکی پوست کمک می کند و در عین حال پوششی برابر و محافظت قابل اعتماد با محافظت فوری UVA/UVB ارائه می دهد. کرم رنگی که پس از استفاده از بین می رود، ضد آب اضافی است. NIVEA Sun Kids SPF 50+ اسپری ضد آفتاب برای کودکان و پوست حساس 200 میلی لیتر – هنگام استفاده از Protection & Care به چه نکاتی توجه کنم؟ قبل از استفاده تکان دهید.مستقیماً روی صورت اسپری نکنید یا استنشاق نکنید.قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب زیاد استفاده کنید و هر 2 ساعت تکرار کنید.کاهش میزان استفاده باعث کاهش سطح محافظت می شود. سخاوتمندانه درخواست کنید. بعد از شنا، تعریق و خشک کردن به طور مکرر این کار را تکرار کنید تا اثر اولیه را حفظ کنید. حتی زمانی که از کرم ضد آفتاب استفاده می کنید، برای مدت طولانی زیر نور خورشید قرار ندهید. نوزادان و کودکان را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.لباس محافظ بپوشید و برای مناطق محافظت نشده از کرم ضد آفتاب کافی استفاده کنید. اجازه دهید کاملا جذب شود و از تماس مستقیم با منسوجات و سطوح سخت برای جلوگیری از لک شدن خودداری کنید.

Sun Spf 50 Koruma & Bakım Çocuk Güneş Kremi 200 ml Sprey,çok Yüksek Güneş Koruyucu | ضد آفتاب کودکان Sun Spf 50 Protection & Care اسپری 200 میلی لیتری ضد آفتاب بسیار بالا

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

4005900253972

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کرم ضد آفتاب نوزاد نیووا اورجینال Nivea 4005900253972” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد